Azonnali email küldés lehetőségének bekapcsolása a dokumentum ablakokban.
A dokumentumszerkesztő ablakban a nyomtatási lehetőségek között engedélyezésre került a ‘Küldés eMailben” funkció.
A megnyíló ablakban lehetőségünk van szabadon rögzített, vagy a sablonok közül kiválasztott címre elküldeni a dokumentumot pdf fájl formátumban. (A beállítások menüpont Adatbázis/Szöveg sablonok funkciójában az „eMail címek” sablonban rögzíthetőek azok a címek, amiket rendszeresen szeretnénk használni.) A beteg részére történő elektronikus levél küldéshez továbbra is a dokumentumlistákban elérhető továbbítási módot célszerű használni.
Az igazolás dokumentum sablonok közé felkerült egy minta sablon „CoVid nyilatkozat” címmel. A sablon szabadon módosítható, valamint mintául szolgálhat további sablonok elkészítéséhez is. A sablon használatához az új iratoknál az „Orvosi igazolás (új)” dokumentumot kell kiválasztani, majd a megnyíló ablakban a dokumentum sablonok menüpontban a használni kívánt sablont kell aktiválni.
A frissítés tartalmaz bizonyos CoVid specifikus ellátásokhoz tartozó funkcióbővítéseket is, amik akkor aktiválódnak, amikor az EESZT-ben élesítésre kerül az új feladatok támogatása.